Versuni en Gospooky verrassen hangry foodies met modellen en airfryer-snacks

22-08-2024 (16:57) - Marketing

Versuni, waarvan de Philips Airfryer onderdeel is, en social agency Gospooky verrassen de Amsterdamse food scene met een marketingstunt in de 9 Straatjes.

Modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken gingen langs de lange wachtrijen voor viral eetgelegenheden met vers bereide snacks uit de airfryer.

Trix van der Vleuten, Head of Global Brands & Marketing Strategy bij Versuni: "Met deze campagne maken we de Philips Airfryer onderdeel van de online cultuur, waarbij we inspelen op trends binnen de Gen Z-community. Philips is een merk dat voor iedereen relevant is en met de Philips Airfryer hoeft niemand meer lang te wachten op een goede en smakelijke maaltijd.”

Geen hangry, maar happy wachtrij

Een speciale crew met Philips Airfryers in hun rugzakken verrassen mensen in de wachtrijen bij horeca rond de 9 Straatjes met vers bereide snacks. Zo krijgen ze snel en lekker eten, maar dan zonder extra moeite. De actie op straat wordt aanvullend geboost door vijftien populaire content creators.

Tim van der Wiel, Founder van Gospooky: “Op social is de Philips Airfryer enorm populair. Al deze user generated content bood volop inzichten en inspiratie voor onze creatieven. Zo hebben we een alledaagse frustratie kunnen twisten tot een fun experience die resoneert bij de community."
 


Bureaus

Media

Economisch