
Zwitsal herlanceert babyverzorgingslijn
Zwitsal lanceert een volledig vernieuwde babyverzorgingslijn. De felgele verpakking maakt plaats voor een zachtgele kleur. Het bekende babygezichtje op de fles blijft, maar wordt gecombineerd met een meer eigentijdse uitstraling. Ook de iconische geur blijft, maar is nu wel iets subtieler. Met een zachtere uitstraling, vernieuwde formules en merkpositionering wil Zwitsal inspelen op de wensen van ouders en verzorgers van vandaag.
Bij de herlancerring van het verzorgingsassortiment is de kennis die is opgebouwd op wetenschappelijke formules om de gevoelige babyhuid te beschermen, aangevuld met inzichten van duizenden ouders en verzorgers. Diana van Staalduijnen, business unit leader: 'De band tussen ouders en Zwitsal is sterk en we merken dat zij steeds vaker willen meedenken over wat het merk biedt.'
Gea Massy, Senior Brand Development Manager: 'We hebben écht geluisterd naar jonge ouders en het vernieuwde Zwitsal is ons antwoord: vertrouwd, maar helemaal van nu.'
De vernieuwde producten van Zwitsal zijn nu in de winkel verkrijgbaar.