Exterion Media lanceert work.shop.play.
23-05-2014 (08:03) - Media
Exterion Media Nederland lanceert het nationale Out of Home onderzoek panel work.shop.play., een online panel waarmee Exterion Media 2-wekelijks onderzoek doet naar het gedrag van Nederlanders buitenshuis.
Het hele jaar door worden er rondom specifieke thema’s vragen aan panelleden gesteld en kunnen de Nederlanders hun mening geven. work.shop.play. moet Exterion Media diepgaand inzicht geven in het gedrag van consumenten als zij onderweg zijn. Hiermee is Exterion Media koploper om hoogwaardige insights te verkrijgen die adverteerders en mediabureaus helpen om hun communicatiemoment en boodschap nog beter af te stemmen.
Om leden voor het panel te werven zet Exterion Media buitenreclame in. De work.shop.play.-campagne heeft een grote diversiteit aan uitingen waarmee wordt ingespeeld op de locatie waar de uiting zichtbaar is.
Naast posters op straat en op het NS-station is de campagne door vertaald naar Social Interaction abri’s, mobile en email en digitaal, de complete mix van middelen die Exterion Media biedt. De campagne is samen met ‘Een Ander Bureau’ uit Haarlem bedacht en uitgewerkt.
