ACE Social maakt van Avis de favoriete autoverhuurder

ACE Social maakt van Avis de favoriete autoverhuurder

03-06-2025 (15:51) - Bureaus

Autoverhuurbedrijf Avis kiest ACE Social voor de strategische en creatieve invulling van hun social media campagnes en doorlopende doorlopende activiteiten. Met cultureel relevante content moet Avis de go-to partij voor het huren van een auto worden. 

Het uitgangspunt is het creëren van een social media account waar de nuchtere Nederlander zich in herkent: fun to follow en opvallend binnen de categorie. Daar is ACE Social de geschikte partij voor, volgens Wietske Aaftink, Marketing Manager bij Avis: "We zijn een samenwerking met ACE aangegaan vanwege hun aanstekelijke enthousiasme en hun onderscheidende visie. Ze durven buiten de box te denken en op strategisch vlak een positie in te nemen."

Tibor van Ginkel, Creative Director bij ACE Social: "Avis had een unieke invalshoek op social nodig, iets dat waarde toevoegt en hen ‘fun to follow’ maakt. Ook op die dagen dat de doelgroep géén huurauto nodig heeft."

De eerste Avis-campagne in samenwerking met ACE Social verschijnt binnenkort.


Media

Marketing

Economisch