AT5 bereikt groter publiek

26-03-2010 (09:52) - Media

AT5 breidt het aantal locaties waar haar content te zien is, in één klap fors uit. Door samenwerking te zoeken met het narrowcasting TV-bedrijf Media Landscape, is het aantal locaties waar AT5 te zien is gestegen naar 245. Vorig jaar experimenteerde AT5 met het plaatsen van actuele nieuws- en entertainmentcontent via diverse narrowcastingnetwerken en het succes deed naar meer smaken.

Deze nieuwe manier van het bereiken van pubiek, via diverse schermen in de stad, heeft voor AT5 alleen maar positieve gevolgen gehad. De zichtbaarheid en relevantie van het merk AT5 is aanzienlijk groter geworden. Het AT5 Nieuws, met berichtgeving over de stad, is vrijwel overal te volgen. De reacties van het Amsterdamse publiek zijn meer dan positief.

Jehudi van de Brug, Hoofd Commercie AT5, legt uit: ‘Door de samenwerking met Media Landscape wordt ons bereik nog groter. Voor ons is het nieuw dat wij nu ook te volgen zijn in de retail. En dat is erg aantrekkelijk voor AT5, vanwege de enorme aantallen mensen die er komen. Waar Amsterdammers zijn, moet AT5 zichtbaar zijn. Dat is waar wij aan werken.’

Naast op TV, internet en mobiel, is AT5 sinds juli 2009 te volgen via het narrowcastingnetwerk van Librium.TV, MORE-TV, Mia Media, Explore Vision en nu ook via Media Landscape. De content van AT5, die door een speciale redactie van AT5 geproduceerd en geleverd wordt, is nu te zien zijn in de trams, McDonald’s, sportscholen, alle filialen van Ako, Bruna, DA en Dixons in Amsterdam en Amstelveen, alle Postkantoren en alle Mediq apotheken in Amsterdam en diverse sportverenigingen in Amsterdam en omstreken.

De uitbreiding van het aantal locaties zal in belangrijke mate bijdragen aan het streven van AT5 om de belangrijkste nieuwsbron van de Amsterdammers te zijn.
 


Bureaus

Marketing

Economisch