Deadline nadert: stuur nú het allerbeste werk in voor de Mercurs!

Deadline nadert: stuur nú het allerbeste werk in voor de Mercurs!

30-08-2024 (10:00) - Media

Dit jaar selecteert de jury voor Magazine Mediamerk maar liefst drie winnaars, die er met goud, zilver of brons vandoor gaan. En voor deze prijs komt ieder magazinemerk in aanmerking: groot of klein, general of special interest, als de prestaties redactioneel en commercieel uitstekend zijn, maken ze meer kans dan ooit.

Het winnen van de BeLOFte van het Jaar geeft een boost aan de carrière en de winnaar ontvangt ook nog eens € 2.500 van het Lucas-Ooms Fonds voor persoonlijke ontwikkeling.

Teamprestaties worden bekroond met de -nieuwe!- Mercur Redactieteam. Deze Mercur is er voor het excellente team dat nét dat beetje extra magie heeft en grote indruk maakt in het vak, bij de doelgroep en natuurlijk in de eigen organisatie.

Magazine Mediamerk, Mercur Redactieteam en BeLOFte van het Jaar worden gejureerd door juryvoorzitter Derk Sauer (Media ondernemer) en Jildou van der Bijl (The Editors), Jaap van Zessen (De Digitale Chef), Nicolette Hulsebos (FONK magazine) en Jochem Leegstra (…staat).

Creativiteit, innovatie én resultaat

Magazinemerken zijn meesters in het ontwikkelen van creatieve en succesvolle commerciële samenwerkingen met een of meer andere merken. Vandaar dat de Mercur Partnership van het Jaar zo’n diverse categorie is die elke editie groeit. De mogelijkheden zijn eindeloos: branded content, specials, events, actie, etc. De jury beoordeelt op creativiteit, kwaliteit, originaliteit en natuurlijk de behaalde resultaten.

Last but not least: de categorie Innovatie van het Jaar. Denk hierbij aan lanceringen, nieuwe producten, innovatief gebruik van data, nieuwe verdienmodellen of een strategisch, duurzaam idee voor de lange termijn. Alles om het bereik en de invloed van het magazinemerk onder de bestaande of een nieuwe doelgroep te vergroten. Kom maar op met die inspirerende, nieuwe of zelfs baanbrekende ideeën!

De jury voor deze categorieën staat onder aanvoering van Maiko Valentijn (GroupM) en bestaat verder uit: Mariëlle Arts (The Editors), Thomas van Vessem (Nederlandse Loterij, Ilse van Loon (Independant Brand & Marketing Professional), Elias Reinheimer (Havas Play) en Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead).

Secretaris van beide jury’s is Harriët Schrier (directeur Magazine Media Associatie), die de juryprocedure bewaakt.

Inzenden

Inzenden voor de Mercurs kan tot 5 september 17:00 uur via mercurs.nl. De nominaties worden 3 oktober bekendgemaakt. De feestelijke 25ste uitreiking is dinsdagavond 19 november in Theater Amsterdam.


 


Bureaus

Marketing

Economisch