Fonk magazine 391 sluit Nederlands prijzenseizoen af met SAN-special

Fonk magazine 391 sluit Nederlands prijzenseizoen af met SAN-special

05-06-2024 (10:30) - Media

De SAN accenten sluiten na de Esprix het Nederlandse prijzenseizoen af en wat een jaar was het! ‘Onze’ New Kids on the Block hadden dit jaar een ijzersterke line-up. In Fonk magazine 391 lees je alles over de 2 runners-up èn de winnaar!  Maar ook een gaaf interview met het Bureau van het Jaar Joe Public en nog veel meer! Dit is wat Fonk magazine 391 voor je in petto heeft:

New Kids winnaar Aigency Amsterdam‘Het hele proces heeft ons geholpen om onze propositie aan te scherpen’

Finalist SAN New Kids on the Block Tonny Media: ‘Merken bouwen. Daar gaat het om’

Finalist SAN New Kids on the Block arfected:  'De klassieke vormen van advertising werken steeds minder' 

Bureau van het Jaar Joe Public:  ‘Deze titel is een enorme kroon op het jaar’

Mike Hendrixen ( winnaar New Kids on the Block 2018, Vertigo 6) over zijn nieuwe speelveld bij Happy Horizon

En ook:

Stoov genomineerd bij Coolest Dutch Brands: ’Je moet duurzaamheid ook een beetje sexy maken’

Insane reflecteert op de impact van negativiteit 

Roger Werkhoven deelt eerste visual column

Tip
Bureaus die in aanmerking willen komen voor een plek op de consideration list  New Kids on the Block 2024 (KvK inschrijving niet ouder dan drie jaar),  kunnen zich nu aanmelden met een korte motivatie bij de redactie van Fonk magazine (mail: nicolette@fonkmagazine.nl). Ik oktober verschijnt bij Fonk de special Who to Watch met een eerste bureauselectie. Bureaus die aan de selectiecriteria voldoen, zullen voordragen voor de Considerationlist New Kids on the Block 2024.

Fonk magazine lezen? We zijn voor losse verkoop en voor onze abonnees nu ook beschikbaar als app.
Download 'm nu!

Fonk magazine kopen?

Wil je Fonk magazine 391 lezen, maar heb je geen abonnement? Bestel de digitale editie of de print-uitgave nu in de losse verkoop in de App store of in onze webshop! Wees er voor de printuitgave wel snel bij, want die is vaak rap uitverkocht.


Bureaus

Marketing

Economisch