Fonk magazine 392 live: let's talk social!

Fonk magazine 392 live: let's talk social!

19-06-2024 (10:30) - Media

De beweging van marketing organisaties naar Social first gaat langzamer dan gedacht. Toch treffen consumenten, jonge èn niet zo heel jonge, elkaar en hun favoriete merken al jàren op social. Waarom blijft het bij veel marketingorganisaties dan nog steeds het kind van de rekening en wordt het er ‘bij’ gedaan met treurige uitwassen  en een onhaalbaar verdienmodel als afterburners. Tijd om deze koe bij de horens te pakken. Fonk magazine 392 is het resultaat van onze inspanningen: let’s talk social!

In Fonk magazine 392

Food for thought: waarom social in de core hoort van iedere marketingorganisatie

Social in zes giant steps met:
Jelmer Wind (Team5pm)
Renee van den Oetelaar (Boomerang)
Tim van der Wiel (GoSpooky)

Plus: één van de sterren van Cannes 2024: KPN en Dentsu Creative over hoe Stukje van Mij online shaming uit de taboesfeer trekt

Nog meer do-reads in Fonk magazine 392

Female agency leader Judith van der Rijt (Kuzco): ‘De bureauwereld past bij mij als persoon.’

Bij de Flower Farm is de sky the limit. Co-founder Marcel van Wing en MD Arjen van Strien delen hun gezamenlijke missie

Multitude behaalt hoogste B-Corp score in Nederlandse bureauwereld: ‘We kunnen als marketeers veel meer verantwoordelijkheid nemen voor privacy en ethisch gedrag.'

Homegrown Denim. Het kan bij G-Star!

Gratis inspiratiesessie

Een laatste special mention voor Vortex Agency. Want op onze achterpagina een bijzonder aanbod van dit social agency. Lezers van Fonk kunnen nu intekenen op een gratis inspiratiesessie over Social Media met Bart Kampschreur.  Hoe? Gewoon even de QR code scannen op onze achterpagina en you're in!

Doe eens wild en lees Fonk magazine

Wil je Fonk magazine 392 lezen, maar heb je geen abonnement? Koop 'm dan nu in de losse verkoop òf doe eens wild en stap in voor een jaarabonnement!

 


Bureaus

Marketing

Economisch