Nieuw blad voor jongens van 7 tot 13

08-04-2010 (10:01) - Media

Vanaf zaterdag 17 april ligt STOER in de winkel - hét tijdschrift voor echte jongens van 7 tot 13 jaar. STOER heeft een vaste prijs van 2 euro en wordt verspreid in een oplage van 65.000 exemplaren. In elk Bart Smit-filiaal in Nederland staat STOER op de toonbank en wordt het actief aangeprezen door het winkelpersoneel. ‘Dit is het eerste magazine dat volop aandacht besteedt aan speelgoed,’ zegt Bram Bakker, uitgever bij Smart Kid Productions. ‘We volgen alle grote trends op het gebied van speelgoed, games, films en gadgets. De kracht van het magazine is dat de redactie onafhankelijk opereert.’

‘De speelgoedmarkt was duidelijk klaar voor deze stap,’ zegt Frank Beentjes van The AdCompany, verantwoordelijk voor de sales van STOER. ‘Alle grote partijen zijn enthousiast en hebben meteen ingezet op de eerste editie. Met een vaste lage prijs van 2 euro en gratis cadeautjes bieden wij altijd het beste dat er voor deze doelgroep verkrijgbaar is.’ Het eerste nummer van STOER behandelt actuele onderwerpen zoals Bakugan, Transformers, Pokémon, LEGO en Star Wars. ‘In de zomer staat het tweede nummer gepland. Daarin is er meer aandacht voor buitenspeelgoed.’


Bureaus

Marketing

Economisch