4 Nieuwe talenten bij Artsen zonder Grenzen
Artsen zonder Grenzen (AzG) zet in op verdere groei van haar online fondsenwerving met vier nieuwe collega’s. Deze recent begonnen professionals gaan AzG’s digitale ontwikkeling verder uitbreiden. Tim Schlangen is de nieuwe socialmedia-manager, Anly Roebert Nguyen is online marketeer en Stefanie van Beers gaat aan de slag als SEO & content specialist. Thomas Karsdorp versterkt het team als online fundraiser.
Het socialmedia-team wordt uitgebreid met socialmedia-manager Tim Schlangen (34). Tim wordt verantwoordelijk voor het doorontwikkelen en uitvoeren van de socialmedia strategie. Door de inzet van de bestaande socialmedia- manager Niny Ezinga zijn de socialkanalen van Artsen zonder Grenzen in 2023 gegroeid, dit wil de organisatie voortzetten. Tim: “Om te mogen bijdragen aan de sterk groeiende socialmediakanalen van Artsen zonder Grenzen en onderdeel te zijn van een bevlogen team en organisatie is een heerlijke uitdaging”. Eerder werkte Tim aan de bureauzijde bij Wavemaker en Unlike als Content Director en Social Strateeg.
Online marketeer Anly Roebert-Nguyen (31) is sinds mei 2023 verantwoordelijk voor paid media en het aansturen van externe bureaus. Hiervoor werkte zij als online campagne medewerker bij Stichting Vluchteling en in de reclamewereld aan bureauzijde. Anly: “Een goed doel als Artsen zonder Grenzen zou een nog bredere doelgroep moeten aanspreken. Ik hoop met mijn vluchtelingenachtergrond en mijn online kennis bij te dragen aan mooie inclusieve campagnes, waarmee we een breed publiek aanspreken.”
Stefanie van Beers (28) startte in juni 2023 als SEO en content specialist waarin zij verantwoordelijk is voor het optimaliseren van de website. Ze studeerde communicatiewetenschappen aan de VU en heeft zes jaar ervaring in content marketing. Stefanie: “Het voelt heel bijzonder om mijn kennis en ervaring in te mogen zetten voor Artsen zonder Grenzen. Ik kijk ernaar uit samen met het team te werken aan de digitale groei van de organisatie.”
Thomas Karsdorp (47) werkt sinds januari als online fondsenwerver voor AzG, met als doel om de online werving van nieuwe donateurs naar een hoger plan te tillen. Thomas werkt al langer in de goededoelen-sector. Waaronder zes jaar bij het Aidsfonds waar hij als online marketeer veel lead campagnes heeft opgezet, maar ook bezig was met emailmarketing, SEA en conversie optimalisatie. “Ik hoop bij AzG mooie online campagnes op te zetten die veel nieuwe donateurs gaan opleveren,” aldus Thomas.