Adobe benoemt Carl Maas tot Managing Director Benelux
Adobe stelt Carl Maas aan als nieuwe Managing Director van Adobe in de Benelux. Maas is verantwoordelijk voor de Digital Experience GTM in de Benelux, met een focus op Marketing & Commerce.
In deze functie sluit hij zich aan bij het West-Europese leiderschapsteam onder leiding van Christian Duprat. Het doel is het uitbreiden van de bedrijfsactiviteiten in de Benelux en het realiseren van sterke groei in alle segmenten.
Maas brengt bijna dertig jaar sales- en managementervaring met zich mee, zo heeft hij vijftien jaar ervaring in het leiden van bedrijfsveranderingen en digitale transformatie. Hij heeft verschillende functies bekleed, waaronder recentelijk als Country Manager & Regional Vice President Benelux bij Celonis. In zijn rol was hij verantwoordelijk voor de GTM en end-to-end business in de Benelux. Daarnaast vervulde Maas verschillende managementfuncties bij diverse internationale softwarebedrijven zoals Oracle, SAP, Salesforce en Microsoft. Gedurende zijn carrière heeft Maas een diepgaande kennis opgebouwd van complexe en snel veranderende omgevingen, waarbij hij de mens centraal stelt.
Carl Maas: “Ik ben erg enthousiast om bij Adobe aan de slag te gaan. Adobe is een merk dat ik al mijn hele carrière ken en waarmee ik eerder heb samengewerkt. Veertig jaar geleden is Adobe opgericht met het idee om met innovatieve producten de wereld te veranderen. Vandaag de dag stelt Adobe gebruikers overal ter wereld in staat om te fantaseren, te creëren en digitale ervaringen tot leven te brengen. Ik kijk ernaar uit om deel uit te maken van de Adobe-familie en samen met mijn team mooie resultaten te behalen.”