AndAgencyAmsterdam benoemt CFO en vijf nieuwe medewerkers

AndAgencyAmsterdam benoemt CFO en vijf nieuwe medewerkers

07-04-2025 (11:11) - Mensen

Data-driven influencer-, PR- en content agency AndAgencyAmsterdam verwelkomt zes nieuwe medewerkers en benoemt Sep de Baan als Chief Financial Officer. 

AndAgencyAmsterdam is gespecialiseerd in het ontwikkelen van strategische merkverhalen en impactvolle data-gedreven campagnes waarmee merken jonge doelgroepen aantrekken en kunnen behouden. De nieuwe teamleden brengen een frisse mix van ervaring uit verschillende branches van de marketingwereld mee. 

De nieuwe CFO met internationale achtergrond Sep de Baan brengt ervaring mee uit de private equity-wereld, onder meer als associate bij Waterland Private Equity en Capital A Investment Partners. Met zijn academische achtergrond aan Harvard University en Delft University of Technology, versterkt hij de financiële en zakelijke ambities van het kantoor. 

Sophie van der Schat, co-CEO en founder van AndAgencyAmsterdam: 'Wat onze campagnes zo sterk maakt, is dat we precies weten hoe we jong talent kunnen aanspreken, omdat we zelf de doelgroep zijn. We begrijpen wat hen drijft, wat hen inspireert en wat hen bindt aan een organisatie. Dat maakt het verschil.'

Daarnaast zijn er vijf nieuwe professionals gestart:

  • Daisy Advocaat, Client Manager - PR & Events: werkte eerder voor SimplyPR aan campagnes voor Paula’s Choice en FOREO, en is nu verantwoordelijk voor de PR- en eventstrategie voor onder meer L’Oréal Dermatological Beauty.
  • Jill Aaldriks, Jr. Creative: werkte aan campagnes voor Milka en LU bij Mondelez International en voegt sterke merkstrategische kennis toe aan het creatieve team.
  • Meike Heldt, Jr. Client Manager - PR & Events: brengt ervaring mee uit de lifestylemedia met stages bij ELLE en Cosmopolitan.
  • Wies Kallewaard, Jr. Client Manager - Influencer Marketing: maakt de overstap van executive search naar influencer marketing en neemt waardevolle inzichten mee over leiderschap en impactvolle connecties.
  • Bram van der Ven, Jr. Creative Strategy Manager: stroomt door vanuit een stage en versterkt het strategieteam met zijn analytisch vermogen en ervaring in merkstrategie.