Annemarie van den Brekel kiest voor Synergie
Recent heeft Annemarie van den Brekel het team van Synergie versterkt als adviseur voor impactmarketing. Annemarie heeft een internationale marketingachtergrond (Unilever, Nike, FrieslandCampina) en heeft de afgelopen acht jaar bij Innate Motion, tevens B Corp, als merkstrateeg en ‘business humanizer’ gewerkt aan ‘business for good’: het hand in hand laten gaan van positieve impact en gezonde organisatieontwikkeling/groei.
Ze wordt gedreven door de vraag hoe ontwikkel je medewerker- en klantervaringen die tot transformatie leiden. “Synergie en ik zijn samen gaan werken omdat we al jaren aan ‘business for good’ werken en daar een gedeelde visie op hebben. Het team van Synergie is daarnaast een van de meest gedreven en gecommitteerde teams die ik ken, waar ik elke dag inspiratie uit haal en veel van leer. We geloven in de kracht van inspiratie, mensen en teams uitrusten om moedige beslissingen te nemen voor een betere wereld”.
Bij Synergie zal Annemarie de marketingactiviteiten verder gaan uitbreiden. Focus daarbij is organisaties te helpen het ecosysteem te mobiliseren voor hun missie en daarmee impact te versnellen.
Synergie is een strategisch adviesbureau (sinds 1995) dat impactorganisaties helpt groeien en organisaties met een impactambitie helpt transformeren. Het bureau helpt met name klanten in Nederland en België. Zij is ook de initiatiefnemer van de Inspirerende 40 en Impact on the Beach.