Bureaucollectief MakerStreet breidt commercieel team uit
MakerStreet breidt haar commercieel team uit met de komst van Thomas Welle, Frans Bruijnen en Lieke Warmoeskerken. De extra krachten worden toegevoegd om MakerStreet te versterken en te verbreden op de specialismes van het collectief.
Het drietal gaat samenwerken met Rein van Strien (Business Director) en met de vier Managing Partners met een focus op new business Jasper Olieroock, Roderick Martens, Erwin van Hasselt en Edwin Knip.
Jasper Olieroock, Managing Partner MakerStreet: ”Ons collectief bestaat inmiddels uit 18 agencies. Daarmee is ook het aantal specialismen van de organisatie toegenomen. Met de komst van Thomas, Frans, en Lieke hebben we nu voor alle specialismen een expert in huis.”
Thomas Welle is gestart als Client Partner met de focus op het specialisme Marketing. Binnen deze rol houdt hij zich bezig met het coördineren en uitbreiden van klantrelaties. Hiervoor was Welle Client Partner bij Merkle, waar hij dezelfde verantwoordelijkheden had.
Ook Frans Bruijnen is gestart als Client Partner met focus op Technologie. Bruijnen heeft ruim 16 jaar ervaring als Technical Project Manager in dienst van Aviva Solutions. Hier was hij verantwoordelijk voor de implementatie van een groot scala aan online oplossingen en platformen voor klanten.
De derde aanwinst voor het commerciële team is Lieke Warmoeskerken. Zij start in de rol van Client Manager met focus op Operational Acceleration. Warmoeskerken is een bekende bij MakerStreet, zij was de afgelopen tweeënhalf jaar head of recruitment bij GoDo.