
Buro Bagsy verwelkomt Carmell Kusters als Head of Creative Strategy
Carmell Kusters is de nieuwe Head of Creative Strategy bij Buro Bagsy. Kusters startte in oktober bij het influencer bureau en sindsdien verantwoordelijk voor creatieve strategieën voor zowel huidige als nieuwe klanten, waaronder Bol, Greetz en No Fairytales.
Burgo Bagsy wil met haar influencers de gehele Nederlandse doelgroep bereiken, dus ook buiten de Amsterdamse bubbel. Daarvoor Carmell Kusters aangetrokken. Naast het aanscherpen van strategieën focust zij zich op de groei van het het team en het werven van nieuwe klanten. Het bureau heeft ruim 1000 influencers aan boord, van grote creators zoals Elise Boers tot (micro)creators.
Ervaring
Carmell werkte hiervoor anderhalfjaar bij Crocodile Agency als social strateeg en 2,5 jaar werkte zij bij Hide en Seek als online marketeer. Daardoor brengt ze ervaringen mee in het bouwen van social-first strategieën, die merken helpen op te vallen in het volle online landschap.
"Ik zie het als een geweldige kans om bij te dragen aan de groei en positionering van Buro Bagsy. Mijn missie is om strategieën te ontwikkelen die niet alleen creatief en onderscheidend zijn, maar ook écht resoneren met de doelgroep. De social community verlangt naar echtheid en boldness, precies waar Buro Bagsy voor staat", vertelt Kusters.
Data-gedreven bureau
"Met Carmell halen we een creatieve strateeg in huis die precies begrijpt wat merken nodig hebben om op social relevant te blijven. Haar frisse blik en strategische kracht sluiten naadloos aan bij onze ambitie om verder te groeien als creatief en data-gedreven bureau", vertelt Yuyan Vuurmans, CEO & Co-founder van Buro Bagsy.