Coebergh breidt team uit met vier talenten

01-10-2018 (09:56) - Mensen

Verdere groei van het portfolio maakt dat Coebergh Communicatie & PR – opgericht in 1997 en zowel strategisch als uitvoerend actief – het team heeft uitgebreid met Paul Swieringa, Quirine Roché, Anouk Ballering en Robert Risteski.


Paul (Leiden, 1988) studeerde International Hospitality Management aan Stenden University en is daarna in de evenementenwereld terecht gekomen. Zo was hij Senior Global Partnership Manager van Light Art Collection. Daarnaast werkte hij bij Partners in Cultuur en Beleving voor diverse culturele evenementen waaronder het Prinsengrachtconcert, de Canal Parade tijdens Gay Pride en Amsterdam Light Festival. Bij Coebergh is hij sinds september Head of Creative Concepts & Events.     

 
Quirine (Utrecht, 1994) studeerde Internationale Communicatie & Media aan de Hogeschool in Utrecht. Na een eerste baan bij Hunkemöller ging ze bij PR bureau FS Agency aan de slag, met diverse cosmetica en skincare merken in de Benelux als opdrachtgever. Bij Coebergh werkt ze sinds mei in de showroom en is ze verantwoordelijk voor een aantal eigen accounts zoals Lyppens Juweliers, Lhana Marlet en is ze betrokken bij het Rituals account.

 
Anouk (Veldhoven, 1992) keert na een kort uitstapje naar de productiekant in de evenementenbranche weer terug naar het PR-vak. Oude liefde roest niet. Bij het PR Bureau en Brandfighters heeft zij de nodige ervaring opgedaan, zowel met offline als online trajecten. Bij Coebergh gaat ze zich vooral richten op klanten in het lifestyle segment, waaronder Saks OFF 5TH.


Robert (Skopje, 1968) studeerde aan de Rietveld Academie en het Arnhem Fashion Instituut. Met nominaties voor zowel de Frans Molenaar prijs als de Robijn Fashion Award op zak, volgde voor Robert een internationale carrière in de mode-industrie. Daarna vervulde hij diverse functies in de Amsterdamse moderetail. Voordat hij bij Coebergh begon als showroom manager werkte hij bij Blanche PR.