Daan Horbach versterkt management Hill & Knowlton Nederland
Daan Horbach, Director of Creative Strategy bij Hill & Knowlton, is met ingang van 1 januari dit jaar toegetreden tot het managementteam van het adviesbureau. Met zijn creativiteit en strategische ervaring zal Daan een grote rol krijgen in het verder innoveren van de methodes van Hill & Knowlton.
Daan heeft de afgelopen jaren veel klantwerk gedaan in de richting van corporate positionering en merkstrategie. Hij heeft een bewezen trackrecord in het ontwikkelen van aansprekende strategieën voor gerenommeerde bedrijven als McDonald’s, Procter & Gamble en Shell. Zijn ervaring met strategische vraagstukken combineert hij met een creatieve aanpak om positioneringen te ontwikkelen die impact maken in de constant veranderende wereld.
"Daan heeft laten zien dat hij een visie heeft op ons vak en op onze koers als bureau," zegt
Rick Versteegh, management teamlid van Hill & Knowlton Nederland. "Zijn expertise in strategie, gecombineerd met zijn creatieve denkvermogen en ervaring met toonaangevende merken, is een waardevolle aanvulling op ons team. We kijken ernaar uit om samen met hem onze klanten te helpen hun doelstellingen te bereiken."
Nadruk op innovatie
Daan: "Het is een uitdaging om klanten te mogen helpen veranderingen te duiden en voor hen te laten werken, helemaal met de continue stroom aan nieuwe technologische ontwikkelingen. Ik ben ervan overtuigd dat we bij Hill & Knowlton de perfecte balans hebben tussen ervaren seniors en slimme Young Professionals die zien hoe de wereld om ons heen verandert. Door die twee werelden nog meer samen te brengen en te stimuleren het beste in elkaar naar boven te halen, denk ik dat we het verschil kunnen maken voor onze klanten. Ik begin dan ook met veel energie aan mijn nieuwe rol binnen het managementteam!”
Daan studeerde aan de Theaterschool in Amsterdam en behaalde een Bachelor Politicologie aan de Universiteit van Amsterdam, waar hij zich specialiseerde in de invloed van moderne media op politieke communicatie.