Dijana Justic nieuwe Global Director Marketing Communications DVJ Insights
DVJ Insights heeft een nieuw lid toegevoegd aanhet managementteam, Dijana Justic. Dijana is gestart in haar functie als Global Director Marketing Communications, met als doel het coördineren van het internationale marketingteam van DVJ Insights en het vergroten van de zichtbaarheid in verschillende markten in Europa.
Dijana Justic: "De combinatie van Data quality, added Value and Joy zorgt ervoor dat DVJ Insights haar klanten helpt de communicatie te verbeteren, sterkere merken te bouwen, innovatievere producten en diensten te introduceren, en het koopgedrag van consumenten beter te begrijpen. Dit maakt DVJ Insights heel bijzonder, en als Global Director Marketing Communications ben ik er trots op hier elke dag aan te mogen werken. Ik kijk ernaar uit om verder te bouwen aan het Brand Growth-platform, de internationale uitbreiding en de toegevoegde waarde die we aan onze klanten bieden. Dit alles samen met alle toegewijde en gepassioneerde collega's!"
Marketing
Dijana heeft meer dan 20 jaar marketingervaring in FMCG binnen zowel B2C als B2B. Ze begon bij Henkel als trainee en bekleedde vervolgens verschillende functies op het gebied van marketing, mediamanagement en consumenteninzicht bij onder andere Danone, Nestlé en LambWeston.
Managing Director Marieke van Echtelt: "Ik ben erg blij dat Dijana zich bij ons managementteam heeft aangesloten en haar uitgebreide kennis en prettige persoonlijkheid toevoegt. Ik geloof dat Dijana's ervaring aan de klantzijde van onschatbare waarde zal zijn bij het vormgeven van nog relevantere strategieën om onze klanten te helpen. Marketing heeft een bijzondere plaats binnen DVJ Insights, een belangrijke reden voor het winnen van de NIMA Company of the Year Award. Iedereen bij DVJ draagt bij aan marketing, en ik ben ervan overtuigd dat Dijana deze strategie verder kan ontwikkelen en optimaliseren voor verdere groei van DVJ Insights."