Drie senior creatives naar Alfred

12-04-2022 (17:12) - Mensen

Met de komst van drie nieuwe senior creatives heeft Alfred de creatieve vloer verder uitgebreid. Afgelopen maand zijn Tim Visser en Thomas Overweg gestart als senior creative team. Art director Albert Vegers was kort daarvoor begonnen bij het bureau.
 

Tim Visser en Thomas Overweg

Na hun studie aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam vormen Visser en Overweg een team. De twee zijn de afgelopen 15 jaar werkzaam geweest bij DDB, Lemz, FHV en, tot hun overstap naar Alfred, bij The Odd Monks, een onderdeel van MediaMonks. "Het team heeft zich bewezen met verfrissend werk in de traditionele media, maar zeker ook met digitaal werk. Daarom passen ze uitstekend bij het Alfred van vandaag, dat een breed aanbod wil aanbieden", aldus Executive Creative Director en partner Jeroen van de Sande.
 

Albert Vegers

Al sinds 2003, na zijn afstuderen aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam, is Vegers werkzaam in de reclame. Hij deed ervaring op bij JWT, Selmore, McCann en Havas Lemz. "Albert is op en top all-rounder en dus breed inzetbaar. Daarnaast is het ook nog eens een aanstekelijke persoonlijkheid", zegt Kruijsen. Albert maakte opvallend werk voor klanten als Ikea, Peugeot, Unicef, Vodafone, Remia en de Volkskrant.