Edith Janson versterkt strategie-afdeling Fitzroy

03-08-2023 (10:16) - Mensen

Het strategisch creatieve bureau Fitzroy heeft Edith Janson aangetrokken als Strategy Director.

Janson werkte de afgelopen 8 jaar freelance voor o.a. KesselsKramer, Dept, Anomaly en het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Ook was zij in het verleden mede-eigenaar van het bureau ‘This That + The Other'. Met de komst van Edith Janson telt Fitzroy nu 4 senior strategen die samenwerken op onder andere PepsiCo, Shimano, Stoov, Naïf en de recent gewonnen VGZ en Europarcs accounts.

Overlap zoeken

Derk van Beek, head of strategy bij Fitzroy: “Via scherpe inzichten zoeken onze strategen continu de overlap tussen de veranderende belevingswereld van consumenten en de bewezen kracht van merken. Edith is een van de meest ervaren strategen in het vak. Ze weet klanten te binden en creatie te inspireren. We zijn trots dat ze heeft gekozen om haar carrière op vaste basis voort te zetten bij Fitzroy.”
Edith Janson: “Ik word gelukkig van creatieve bureaus die veel waarde hechten aan scherpe strategieën. Fitzroy is zo’n bureau. Na jaren freelancen had ik zin om weer bij een clubbie te horen en te bouwen. Bij de leuke aanpakkers van Fitzroy voelde ik een enorme klik. De komende jaren wil ik Fitzroy verder helpen met hun creatieve ambities.”