Finally an agency verstevigt creatieve vloer met Jim Abbring en Robert Keukelaar
Finally, het Rotterdamse creatief bureau heeft hun team uitgebreid met onder andere senior creative Jim Abbring en senior art director Robert Keukelaar 'We investeren in onze gidsende kracht,' zegt oprichtster Lisette Samplonius over de snelle groei van de creatieve werkvloer.
‘Met de komst van Jim Abbring en Robert Keukelaar halen we veel ervaring en creativiteit in huis. We maken werk van onze ambitie om het beste onafhankelijke bureau van Nederland te worden; het creatieve bureau dat het bedenkt én maakt.’
Finally verwelkomde vorig jaar al senior creative Jim Abbring om op strategie en concept stappen te maken. Voor Finally's eigen positionering, maar vooral voor klanten zoals Coca-Cola, LEGO, Codarts en De Kuyper. 'Mijn belangrijkste bijdrage is misschien wel het verbeteren van de input,' zegt Jim daarover. ‘Met ons wat-als principe challengen we de vraag. Want de meest interessante en effectieve ideeën ontstaan door oprecht nieuwsgierig te zijn, door op zoek te gaan naar verbazing en verwondering. Betere input leidt tot betere output.’
De nieuwste toevoeging aan het team is art director Robert Keukelaar met als doel om hoogwaardige visuele concepten te ontwikkelen. Daarnaast zal hij actief een brug vormen tussen creatie en executie. ‘Onder andere met de komst van AI is het belangrijker dan ooit om ongewone designs te ontwikkelen,' stelt Robert. ‘Ik daag mezelf, het team en de klant uit om te gaan voor eigenheid en opvallendheid.'
Jim werkte afgelopen jaren voor merken zoals HEMA, Tikkie, TUI, Lucardi, DitIsMbo, en Philips SENSEO. Robert werkte voor merken zoals HEMA, Intertoys, Uitagenda Rotterdam, Thuiswinkel Waarborg en KCR.
Links Jim Abbring en rechts Robert Keukelaar.
Fotocredits: Thijs Huizer