GfK Daphne stelt topmanager aan

29-04-2008 (12:13) - Mensen

GfK Daphne Communication Management heeft Michèle van Waterschoot aangesteld als Algemeen Directeur van GfK Daphne. Michèle van Waterschoot zal die rol vanaf 14 april 2008 gaan vervullen. Zij geeft leiding aan het directieteam van Dick Braam (Consult) en Siggi Oskarsson (Operations). Arie den Boon treedt toe tot de Board of Directors en zal zich richten op de internationale expansie van de GfK
Daphne methoden en software Michèle van Waterschoot rapporteert aan de statutaire directie, te weten Leendert van Meerem (Algemeen Directeur Intomart GfK) en Arie den Boon.

Michèle van Waterschoot (1966) was van 2006 tot heden Manager Marketing Research bij ING Retail in Amsterdam. Van 2001-2006 werkte zij als zelfstandig consultant op het gebied van marktonderzoek. Daarvoor was zij gedurende 10 jaar in uiteenlopende functies verbonden aan Intomart GfK, waarvan de laatste 3 jaar als directeur Marketing Onderzoek.

GfK Daphne
GfK Daphne is een adviesbureau gespecialiseerd in real time tracking en reclame-effectonderzoek. Grote nationale en internationale adverteerders, de farmaceutische industrie en de Nederlandse overheid (alle Postbus 51 spotjes) maken gebruik van de GfK Daphne dienstverlening en software voor het optimaliseren van campagne-effecten.