IVRM breidt uit met twee nieuwe reputatieadviseurs
IVRM Reputatie versterkt het team met Marieke Filart en Gijs Eggenkamp. Beide zijn sinds 1 december bij het reputatiebureau aan de slag voor opdrachtgevers zoals Nationaal Warmtefonds, Save the Children en Woonzorg Nederland.
Marieke Filart (26) werkte hiervoor als communicatieadviseur bij de ANWB. Daar zette ze de Engagement Hub op, een afdeling met als doel het versterken van de reputatie van de ANWB op social media. Marieke heeft een master Communicatiewetenschap.
Gijs Eggenkamp (22) studeert journalistiek in Utrecht. Hiervoor werkte hij als docentdigitale geletterdheid voor TMI Academy, schreef voor Trajectum en maakte radio voor de Utrechtse UIT-week.
Maarten Halsema, oprichter en managing director van IVRM Reputatie: ‘Steeds meer organisaties zien dat een sterke reputatie de basis is voor meer klanten, beter personeel en een goede relatie met al je stakeholders. Met de komst van Gijs en Marieke zijn we nog beter in staat om aan de sterk toegenomen vraag naar reputatiemanagement te voldoen.’