Marcus Diekmann sluit zich aan bij ARMEDANGELS
ARMEDANGELS, een label dat zich specialiseert in duurzame mode, heeft retail- en digital expert Marcus Diekmann aan boord gehaald. Samen met oprichter en CEO Martin Höfeler richt Marcus Diekmann zich op de strategische richting van het bedrijf.
De 44-jarige is verantwoordelijk voor het gehele strategieontwikkelingsproces van het merk en de implementatie ervan. Marcus Diekmann is ook benoemd in de adviesraad van het bedrijf. ARMEDANGELS heeft zijn omzet in de afgelopen drie jaar verdubbeld met een volume van 77 miljoen euro in 2022. Nu begint het modelabel aan de volgende fase van de evolutie en haalt het merk Marcus Diekmann, gespecialiseerd in transformatie, binnen.
Duurzame mode
"Onze visie is om wereldwijde relevantie te bereiken met duurzame mode en om consumenten te overtuigen van onze producten en ons merk. Om dit te bereiken hebben we zowel schaalgrootte als merkbekendheid nodig. We ontwikkelen een duurzame groeistrategie om een pionier in de mode-industrie te worden. Marcus is de ideale sparringpartner en inspiratiebron voor dit proces", aldus MARTIN HÖFELER, oprichter en CEO van ARMEDANGELS.
"Ik zie een enorm potentieel in de verdere ontwikkeling van het merk, waarvan duurzaamheid de kern van het DNA is. Ik ben er van overtuigd dat we echt samen een verschil moeten maken. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met het ARMEDANGELS team, dat zeer professioneel is en veel expertise heeft. Samen zullen we voortbouwen op het succes van het verleden." - MARCUS DIEKMANN, strategisch adviseur.