Master Digital Design wordt versterkt met Bert Hagendoorn
25-09-2018 (19:22) - Mensen
De internationale Master Digital Design, het samenwerkingsverband van negen digitale bureaus met de Hogeschool van Amsterdam (HvA), is het tweede leerjaar voortvarend gestart. Er waren bijna 200 aanmeldingen en de organisatie werd uitgebreid met Bert Hagendoorn als nieuwe Partner Manager.
Het aantal aanmeldingen was enorm: uit de honderden kandidaten werden na een strenge selectie slechts 24 studenten toegelaten, de allerbeste talenten uit 11 verschillende landen.
Samenwerking partners
Het team achter de Master werd eerder al versterkt met Cíntia Taylor als content manager en is nu aangevuld met Bert Hagendoorn. Hij was ook betrokken bij het opzetten van deze opleiding. Als Partner Manager maakt hij zich hard voor de optimalisatie van de samenwerking tussen de partners en de opleiding en het aanbrengen van projecten van partners.
Bert Hagendoorn: “Geweldig om de schouders te kunnen zetten onder het samenwerkingsverband achter deze belangrijke voedingsbodem van digital design talent. Een rol die perfect bij me past en prima te combineren is naast mijn bestaande business. We gaan het succes van de Master verder uitrollen."