Mira van Houwelingen nieuwe Chief Marketing Officer Travix
Travix, een van de grootste online reisbureaus wereldwijd, kondigt de benoeming van Mira van Houwelingen tot Chief Marketing Officer aan.
In haar nieuwe functie geeft Mira leiding aan de wereldwijde marketinginitiatieven van Travix, met de nadruk op het positioneren van CheapTickets, het flagship brand van het bedrijf, als nr 1 travel agency in de Benelux.
Marketing fucties
Tot voor kort vervulde Mira de functie van Head of Marketing Nederland bij de boodschappen flits bezorger Getir, waar ze een cruciale rol speelde bij de lancering en opbouw van het merk binnen de Nederlandse markt. Eerder bekleedde ze posities als Head of Marketing & Digital bij Moët Hennessy en diverse marketingfuncties bij Rituals en Unilever.
Vleugels geven
Mira: "Ik heb het geluk gehad om veel waardevolle ervaring op te doen bij toonaangevende merken, en ik kijk uit naar de nieuwe uitdagingen die deze rol met zich meebrengt. Ik ga aan het werk met een sterk direct merk en een zeer deskundig team en ben ervan overtuigd dat we elke uitdaging die op ons af komt, aankunnen. Ik kan niet wachten om de merken van Travix te gaan versterken en de marketingstrategie van het bedrijf, zowel in de Benelux-regio als wereldwijd, opnieuw vleugels te geven."
CT Ooi, CEO van Travix, voegt hieraan toe: "We zijn verheugd om Mira bij Travix te verwelkomen, vooral op zo'n cruciaal moment in verdere groei en evolutie van het bedrijf. De belangrijke mijlpaal van toetreding tot de Trip.com Group in 2020 versterkte de positie van Travix als een sleutelspeler in de wereldwijde reisindustrie. Mira's rijke ervaring, innovatieve ideeën en frisse perspectief zullen ongetwijfeld Travix verder gaan versterken.”