Nieuwe adjunct-directeuren versterken Behaviour Club
De Behaviour Club heeft het managementteam versterkt met de aanstelling van twee nieuwe adjunct-directeuren: Willemijn Sterk en Eva van Workum. Met deze promotie zet Behaviour Club een belangrijke stap in haar ambitie om mensen de juiste kant op te laten bewegen. Behaviour Club wil gedragsverandering toegankelijker en effectiever maken voor mensen én organisaties.
Willemijn Sterk brengt expertise mee op het gebied van gedragscommunicatie en campagnes. Ze heeft ervaring met nationale en regionale gedragscampagnes, gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en menselijke inzichten. Eva van Workum voegt een sterke achtergrond in de cognitieve psychologie toe aan het team, waarmee ze een sleutelrol speelt in het verder ontwikkelen van gedragsoplossingen die naadloos aansluiten bij de werking van het brein.
Startschot Nudge van het Jaar-verkiezing
Als aftrap van hun nieuwe rol zetten de adjunct-directeuren meteen hun stempel bij de organisatie van de Nudge van het Jaar-verkiezing. Deze verkiezing beloont de meest inspirerende en effectieve gedragsinterventies die bijdragen aan een betere samenleving. Bedrijven, overheden en maatschappelijke organisaties worden uitgenodigd om hun initiatieven in te zenden. “Het organiseren van de Nudge van het Jaar-verkiezing is een prachtige kans om gedragsverandering zichtbaar te maken en te vieren,” zegt Willemijn Sterk. “Met deze verkiezing hopen we anderen te inspireren en bewustzijn te creëren over de kracht van nudges.”
Michel Buhrs, Directeur Behaviour Club. “Wij zien een toenemende vraag naar gedragsverandering en communicatie vanuit de markt. Door de directie uit te breiden kunnen wij beter aan deze vraag voldoen. Met de promotie van Willemijn en Eva versterken we onze managementkracht, nadat er van de zomer al diverse inhoudelijke toppers aan het team zijn toegevoegd. Het is fijn dat we talenten als Eva en Willemijn gewoon uit de eigen organisatie kunnen laten doorstromen. We kijken uit naar de impact die zij samen met ons team gaan realiseren.''
Op 6 februari staat de Nudge van het Jaar verkiezing weer op het programma. Organisaties kunnen tot januari nudges inzenden.