Ondernemers achter The Good Roll en NOA Collective versterken Personally

Ondernemers achter The Good Roll en NOA Collective versterken Personally

26-11-2024 (11:41) - Mensen

Personal branding agency Personally gaat een nieuwe fase in met de versterking van Lars Kappen en Melle Schellekens, twee ondernemers die hun stempel hebben gedrukt op succesvolle bedrijven zoals The Good Roll, NOA Collective en Star/p.

Met hun jarenlange ervaring binnen verschillende organisaties brengen Lars en Melle niet alleen strategisch inzicht, maar ook een vernieuwende visie op hoe ondernemers personal branding effectief kunnen inzetten voor groei. Hun expertise sluit perfect aan bij de ambitie van Personally om personal branding te ontwikkelen tot een essentiële strategie voor ondernemers, waarmee zij zichzelf op een authentieke en onderscheidende manier kunnen positioneren.

Georgina Rutherford, mede-oprichter Personally: “Personal branding is een term die nog veel uitleg nodig heeft. Tien jaar geleden kende bijna niemand de term ‘influencer marketing’, inmiddels is het volledig ingeburgerd en zal deze markt in 2024 naar verwachting een recordwaarde van 24 miljard dollar bereiken. We zijn Personally gestart omdat we hetzelfde potentieel zien in de groei van personal branding: van iets nieuws naar een volwassen markt. We kijken er enorm naar uit om de ondernemende visie van Lars en Melle onderdeel te maken van Personally.”

Lars Kappen: “Toen ik voor het eerst met Georgina aan tafel zat over een personal branding traject voor mijzelf, rees direct de vraag waarom dit nog niet bestond in een bedrijfsvorm zoals bij influencer management bureaus. Ik kijk ernaar uit om deze onderneming bij te staan in hun groei''

Melle Schellekens: “Toen Lars en ik in contact kwamen met Personally, zagen we meteen de enorme potentie van hun propositie. Veel ondernemers weten nog niet wat personal branding inhoudt en hoe ze het in kunnen zetten om kansen, talent en klanten naar zich toe te trekken. Over een aantal jaar is personal branding een vast onderdeel in iedere mediamix: het is reclame anno 2025. Een essentieel marketinginstrument, vooral voor B2B bedrijven."