Raymond Bloem nieuwe creative director bij Han Snel
Raymond Bloem is per 1 juli gestart als creative director bij Han Snel. Hij zal zich bezighouden met de dagelijkse aansturing van alle creatieve disciplines (van concepting tot design).
Zijn stap van ZIGT naar het Utrechtse reclamebureau ziet hij als de logische vervolgstap: “Ik verleg mijn focus van creatief effectief naar effectief creatief. Dat lijkt een subtiel verschil, maar het is precies waar mijn creatieve hart nu extra hard van gaat kloppen.”
Arthur Hermans, strategy director/partner bij Han Snel: “Ray’s persoonlijkheid en bureau-ervaring zullen ons een creatieve, culturele en constructieve boost geven, ook gericht op een nog intensievere samenwerking met ons zusterbedrijf online marketingbureau LAAIEND. Het mag duidelijk zijn, we zijn gewoon superblij met Ray. De toekomst is Bloemrijk.”
Verbindende schakel
Bloem komt van ZIGT waar hij de afgelopen 2,5 jaar de verbindende schakel vormde tussen media, digital performance en creatie. Daarvoor heeft hij zijn eigen bureau gerund en zich als creatief bewezen bij Saatchi & Saatchi, Responsive/Lintas en Nieuwe Oogst. Hij heeft gewerkt voor merken als ElectronicPartner, Daelmans, Jules Destrooper, CEWE, Yellowbrick, KangaROOS, NBTC Holland Marketing, Nationale-Nederlanden, NH Hotels en VacanceSelect.