Steven de Graaf nieuwe Managing Director bij Playground
De Amsterdamse creative agency Playground verwelkomt Steven de Graaf als Managing Director. Met een achtergrond in het Nederlandse muziek- en medialandschap, heeft de Graaf zijn sporen verdiend bij organisaties als Spinnin’ Records en Radio 538. Hier was hij werkzaam als onder andere Commercial Director en Director Global Partnerships & Live én als Manager Concepts & Events.
De Graaf hield in zijn meest recente functie bij Spinnin’ Records onder andere toezicht op het commerciële team. Hij hielp hier bij het opzetten van wereldwijd relevante 360 Branded Content campagnes met merken als Sony Audio, Heineken, Call of Duty, Samsung, LG, Splice en Cupra.
Steven de Graaf: “De wereld van muziek en evenementen is al decennia mijn tweede huis. Ik krijg elke keer weer kippenvel bij het tot leven zien komen van prachtige merken in een een live omgeving, waarbij door samenwerking onze gezamenlijke visie werkelijkheid wordt. Al 20 jaar heb ik in diverse functies samengewerkt met verschillende partijen binnen de evenementensector. Het voelde dan ook als een logische stap om binnen deze branche en bij dit prachtige bedrijf aan de slag te gaan. Ik kijk ernaar uit om met het getalenteerde team bij Playground te werken aan impactvolle campagnes en brand activaties met mooie merken in het festivallandschap.”
Als Managing Director bij Playground zal de Graaf zich focussen op het verder uitbouwen van het succes en de naamsbekendheid van Playground in Nederland en op de samenwerking met bestaande en nieuwe klanten.