Thijs Jaski nieuwe managing director Yune
Thijs Jaski wordt per 1 april de nieuwe managing director van Yune. Hij volgt founder Pablo van den Berg op, die opnieuw gaat ondernemen.
Jaski werkt inmiddels ruim vier jaar bij Yune, eerst als Brand Publishing Director en de laatste twee jaar als Managing Partner. Hij was daarvoor werkzaam als Head of Social Media bij ING Nederland.
Van den Berg richtte Yune in 2007 samen met Robert Doggers op. Waar het bureau in de beginjaren de focus legde op videoproductie, breidde het daarna haar diensten uit met content voor digitale kanalen, met een focus op social media. Recent breidde het bureau uit met een gedragswetenschappelijke unit en positionering.
Sinds 2017 is Yune onderdeel van Mediabrands, waarna het contentmarketingbureau is geïntegreerd in het mediabureaunetwerk van Mediabrands naast de bureaus UM, Initiative en Reprise.
Yune is als bureau onder meer verantwoordelijk voor de marketing- en social mediacommunicatie van merken zoals Jumbo Supermarkten, Nespresso, ANWB en de Nederlandse Spoorwegen.