Trix van der Vleuten nieuwe CMO The Social Hub
The Social Hub heeft Trix van der Vleuten aangesteld als Chief Marketing Officer. Met bijna twintig jaar ervaring bij wereldmerken zoals KFC, KraftHeinz en Versuni, zal Van der Vleuten leiding geven aan het vernieuwde Global Marketing & Performance-team.
Van der Vleuten brengt bijna twee decennia aan ervaring in marketing en commercie mee. Ze heeft wereldwijd bijgedragen aan de groei van bedrijven als KFC, KraftHeinz, FrieslandCampina, SABMiller en PepsiCo. Haar innovatieve aanpak leidde tot succesvolle transformaties van merkpercepties en klantbetrokkenheid.
Impactvolle groei
Trix van der Vleuten: “Als CMO wil ik mijn vaardigheden inzetten om een sterk team te bouwen en de structuur en strategische focus van de commerciële activiteiten van The Social Hub te versterken. Mijn leiderschapsstijl draait om empathie en samenwerking, waarmee ik teams inspireer om ambitieuze doelen te bereiken. Ik kijk ernaar uit om onderdeel te zijn van een uitzonderlijk getalenteerd team. Samen kunnen we de groei van dit veelzijdige merk naar nieuwe hoogten brengen, terwijl we blijven bouwen aan de bestaande Hubs in wereldsteden zoals Amsterdam, Barcelona, Berlijn en Parijs. De snelle groei en het enorme potentieel van The Social Hub om een begrip te worden in Europa, maakt dit een unieke kans.”
Uitbreiding in Europa
“De komst van Trix benadrukt hoe belangrijk deze nieuwe fase is in de reis van The Social Hub. Met haar expertise zullen we het merk verder uitbouwen door storytelling en commerciële strategieën naadloos samen te brengen. Samen werken we aan ons doel om op een andere manier zaken te doen, verbinding en positieve verandering te stimuleren in ‘communities’ door heel Europa en daarbuiten'', voegt Marion Koopman, Chief Operations & Commercial Officer The Social Hub, toe.
De benoeming van Trix is onderdeel van een bredere herstructurering, waaronder de oprichting van een nieuw Marketing & Performance Leadership Team. De zoektocht naar een nieuwe Commercial Director is momenteel in volle gang. Meer informatie over The Social Hub en het leiderschapsteam lees je hier.