Uitbreiding bij ZIGT

28-06-2021 (12:08) - Mensen

Media- en performancebureau ZIGT groeit verder en breidt haar team uit met vier nieuwe talenten.
 
Tim de Vrind is  bij het mediabureau gestart als Performance Marketing Director. Met meer dan 18 jaar ervaring in online marketing, online media en e-commerce aan zowel klant- als bureauziide, gaat hij de Performance Marketing dienstverlening van ZIGT verder optimaliseren. Tim werkte o.a. aan klantzijde voor SNSBank, vliegwinkel.nl, Allsecur/Allianz Direct en TUI en aan bureauzijde bij OMD en GroupM.
 
Marco Kicken is begonnen als Digital Strategy Director. Marco heeft hiervoor diverse (digitale) functies bekleed bij onder andere Holland Casino, De Lotto, G-Star en DPG.
 
Raymond Bloem wordt als Creative Director binnen het dienstencluster ‘Creation & Development’ verantwoordelijk voor de creatieve output. Raymond werkte eerder als Art Director bij onder meer Saatchi&Saatchi en Responsive/Lintas en de afgelopen jaren zelfstandig voor merken als NBTC Holland Marketing, Nationale-Nederlanden, NH Hotels en VacanceSelect. Als art director werkte Raymond obij Saatchi&Saatchi, EuroRSCG, Nieuwe Oogst en Responsive/Lintas.
 
Christiaan van Dijk is gestart als Business Development Director. Hiervoor heeft hij vier jaar gewerkt bij Vizeum /Dentsu als Group Client Director. Daarvoor was hij actief in diverse rollen bij online bedrijven als Greetz, Albelli en Emesa/Vakantieveilingen.