Veronique de Bos-Lentjes Manager Marketing & Communicatie bij Auping
Veronique de Bos-Lentjes is per 1 oktober 2024 aangesteld als Manager Marketing & Communicatie bij Auping. In haar nieuwe rol is zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de integrale marketing-, PR- en communicatiestrategie van het merk. Met haar uitgebreide ervaring in merkstrategie, gedragspsychologie en marketingcampagnes brengt zij waardevolle inzichten mee naar het Nederlandse merk, dat zich onderscheidt als koploper in circulariteit en recent een nieuwe positionering lanceerde.
Veronique heeft een achtergrond in communicatiewetenschap en een diepgaande interesse in psychologie en consumentengedrag. In haar recente bij Sue & the Alchemists hielp zij diverse opdrachtgevers met strategische vraagstukken rondom merkpropositie en communicatie door gedragsinzichten te vertalen naar effectieve strategieën. Bij Centraal Beheer eas ze onder andere verantwoordelijk voor de merk- en marketingstrategie, nieuwe positionering en merkcampagnes, waaronder de 'Even Apeldoorn bellen'-campagne. Ook werkte ze jarenlang bij de Maag Lever Darm Stichting.
Veronique de Bos-Lentjes: "Auping is een prachtig merk met een duidelijke visie op duurzaamheid en innovatie. Ik kijk er enorm naar uit om samen met het team bij te dragen aan de strategische koers en ervoor te zorgen dat we zowel op emotioneel als functioneel niveau relevant zijn én blijven voor de consument."
"Veronique brengt een combinatie van strategisch inzicht, ervaring met gedragspsychologie en creativiteit. We zijn ervan overtuigd dat zij met haar expertise ons merk kan versterken en kan helpen om consumenten nog beter te bereiken in een competitieve markt'', Dijana Husedinovic, CMO van Auping.