Zeven mediors en seniors sluiten zich aan bij Abovo Maxlead
Abovo Maxlead groeit door en neemt daarom diverse ervaren professionals aan. Afgelopen periode zijn zeven nieuwe collega's gestart, ieder met hun eigen expertise.
Jorrit de Jong, voorheen Contracting Director bij Magna/ IPG Mediabrands, neemt de functie van Trading & Procurement Manager op zich. Hij heeft eerdere functies bij OMD en Media Audits/Accenture gehad.
Dennis van Rooden, voorheen Head of Digital bij BALR., is nu Performance Marketeer en brengt zijn uitgebreide digitale marketingexpertise mee naar het team. Zijn carrière omvat diverse online functies bij bedrijven als O’Neill, DPA Professionals en Studio Online.
Martijn Post, met ervaring in de hotelbranche, is aan boord als SEA Consultant. Hij heeft in het verleden diverse digitale functies bekleed bij organisaties zoals Hoteliers.com, Sircle Collection, Hyatt Regency, Auxilium Promotie, Hot Networkz en het Conservatorium Hotel.
Nicky van der Zee versterkt het marketingteam als Marketing Communicatie Specialist en heeft ervaring opgedaan bij Le Olive, Burker Watches en Cream PR.
Het team wordt verder aangevuld met Tom Clardeij, die als Social Media Consultant fungeert en eerder heeft gewerkt als consultant bij Netprofiler, online strateeg bij Ad.Business en Paid Media Specialist bij iProspect/Dentsu. Rafael van Wonderen, met eerdere ervaring bij The Pool, The Talent Institute en PICNIC, heeft de functie van Social Media Consultant op zich genomen.
Ten slotte heeft Leon Wielens, met een verleden bij Boomerang en zijn eigen bureau, Stolen Goods, is hij nu de nieuwe creatief van het contentlabel AM Beyond.
Frisse wind
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Onze teams staan nooit stil. Enerzijds leunen we op onze bestaande groep, maar anderzijds is een frisse wind van externen ook goed. Die mix moet je in de gaten houden.''