De groeistrategie van Mitchell Diercks: 'Ik doe mijn ogen dicht en luister. Naar mijzelf'

De groeistrategie van Mitchell Diercks: 'Ik doe mijn ogen dicht en luister. Naar mijzelf'

07-10-2024 (14:00) - Personal Growth

 Industriespecialist Nils Adriaans vraagt iedere twee weken vakgenoten in FONK magazine naar hun persoonlijke groeistrategie. Maak in FONK magazine 399 kennis met de persoonlijke groeistrategie van creative/art director Mitchell Diercks. "Mijn manier om zo dicht mogelijk bij de kern van mijzelf te komen, is heel simpel: door mijn ogen dicht te doen en te luisteren. Naar mijzelf."

De rubriek ‘De persoonlijke groeistrategie van…’ is bedacht door Nils Adriaans, omdat hij regelmatig creatieven en CMO’s spreekt, die willen sparren over hoe ze verder komen. Hij bedenkt ook b2b-formats voor klanten, waarvan deze rubriek een voorbeeld is. Mede gebaseerd op het boek Miracle Morning van Hal Elrod vragen we in deze nieuwe rubriek – in woord én beeld – naar iemands ‘groeistrategie’. Oftewel, wat doet iemand om persoonlijk, dus professioneel te groeien, en hoe ‘ziet’ dat eruit?

Mitchel Diercks: "Om een kijkje te geven in mijn toekomstige groei: ik merk dat ik naast mijn werk als creatief voor bureaus en merken, iets wil creëren waar ik mijn creativiteit volledig in kwijt kan en wat ik kan laten groeien zonder invloed merkpositioneringen en budgetten die buiten mijn macht liggen. Daarom ben ik momenteel samen met mijn vriendin bezig om met mijn advertising achtergrond en haar kennis van fashion een nieuw concept te lanceren voor de ‘urban commuter’. Als je het leuk vindt, volg ons via de socials (https://www.instagram.com/mitchelldd, red.)."

 Wil je het verhaal van Mitchell Diercks lezen en heb je geen abonnement? Koop dan de losse editie van Fonk 399 in onze webshop!