BT en Digital Realty bundelen krachten
Digital Realty gaat BT ondersteunen bij de uitrol van hun Global Fabric network-as-a-service (NaaS). Deze samenwerking stelt klanten van BT in staat om de volledige waarde van hun data te benutten door medewerkers in staat te stellen om eenvoudiger veilige en conforme toegang te verkrijgen binnen de gehele organisatie.
Het biedt IT-leiders directe, gecentraliseerde controle over connectiviteit voor optimale prestaties en gebruikerservaring, vermindert de totale kosten, en waarborgt compliance. Global Fabric is wereldwijd aanwezig en omvat diverse cloudlocaties. Het biedt flexibiliteit, schaalbaarheid en veerkracht, en biedt bijna directe controle met diverse connectiviteitsopties op basis van een pay-as-you-use-model.
Digitale Hub
Digital Realty heeft een wereldwijd netwerk van meer dan 300 Carrier-Neutral Facilities (CNF's), verspreid over zes continenten, in meer dan 25 landen en in ruim vijftig metros. Deze faciliteiten brengen de cloud- en software-as-a-serviceproviders van over de hele wereld samen op één locatie. Hierdoor kunnen klanten profiteren van een datacenterplatform dat fungeert als een digitale hub voor hun bedrijf. Dit platform brengt technologie en data samen om de intelligentie te creëren die hun digitale transformatie aandrijft.
Gebruikerservaring
Door Global Fabric-connectiviteit te bieden binnen en tussen CNF's, hebben klanten de mogelijkheid om het meest geschikte type verbindingen voor hun applicaties en data te kiezen en deze direct tot stand te brengen. Dit omvat ook het selecteren van de routes die workloads volgen bij het oversteken van het netwerk, met als doel de best mogelijke gebruikerservaring te bieden aan werknemers, ongeacht waar ze werkzaam zijn.
Digitale Black Holes
Harm Joosse, Global Head of Strategy & Business Development, Service Providers, Digital Realty: “Door te integreren in PlatformDIGITAL, het wereldwijde datacenterplatform van Digital Realty, tackelen klanten uitdagingen met betrekking tot data gravity. Dit wordt bereikt door gebruikers en clouds naar de data te brengen met behulp van BT's Global Fabric-connectiviteit, -controles en -beleidsbeheer. BT's innovatieve NaaS-oplossing, gecombineerd met Digital Realty's ServiceFabric, geeft ondernemingen de mogelijkheid tot on-demand, op maat gemaakte ervaringen. Dit zorgt uiteindelijk voor een revolutie in de manier waarop netwerken worden gebruikt en beheerd.”
Colin Bannon, CTO, Business, BT: " Bedrijven die hun clouddiensten lokaal implementeren, plukken de vruchten van nabijheid tot klanten en leveranciers. Voor grote organisaties worden er veel mogelijkheden gecreëerd wanneer lokale data op een veilige en conforme wijze centraal wordt samengebracht, wat leidt tot het ontstaan van nieuwe inzichten. In een tijd van groeiende datavolumes streven CIO's naar een betere controle over datastromen. De samenwerking tussen Global Fabric en Digital Realty kan klanten helpen data optimaal te benutten en tegelijkertijd te voorkomen dat lokale datahubs uitgroeien tot digitale black holes.”