TicketSwap lanceert nieuwe interactieve social media functie voor verkopers
TicketSwap, de grootste tweedehands ticketmarktplaats van Europa, introduceert een interactieve functie waarmee verkopers last-minute tickets gemakkelijk op social media kunnen delen.
De functie biedt de mogelijkheid om tickets sneller te verkopen aan online connecties. Tegelijkertijd met de nieuwe functie brengt TicketSwap twee exclusieve edities van de evenementengids De Agenda uit. In deze speciale oplagen zijn de leukste evenementen in Amsterdam, Brussel en Londen gedurende december en Oud en Nieuw te vinden. Fans kunnen hun favoriete evenementen, spontane plannen en onvergetelijke momenten nu - net op tijd voor het feestseizoen - nog makkelijker samenstellen en delen met vrienden.
TicketSwap wil met de verbeterde deelfunctie de viraliteit van het TicketSwap-platform vergroten door advertenties ook buiten het platform interactiever te maken. Verkopers kunnen nu op een gebruiksvriendelijke manier tickets aanbieden op toonaangevende sociale platforms met visueel aantrekkelijke beelden. De functie biedt ook naadloze ondersteuning voor Instagram Stories.