Brandhome rekruteert de Belgen
24-03-2011 (09:12) - Bureaus
Tempo-team lanceert de grootste Belgische rekruteringscampagne ooit. De inzet: 8.000 vacatures invullen. Brandhome creëerde een opvallende, directe offline en online campagne, die bijna letterlijk op hol slaat van het grote aantal vacatures. Het concept is gebaseerd op de vorige campagne: ‘het is rood en …’.
In de radiospots werden zo veel soorten vacatures opgesomd dat de acteurs letterlijk adem te kort kwamen. In strategisch gekozen print media werden advertenties geplaatst die tot aan de rand waren gevuld met vacatures. Online gaven op hol geslagen banners het uitzonderlijk ruime jobaanbod weer. Via social media roept tempo-team eveneens werkzoekenden op om de duizenden vacatures te ontdekken. Iedereen kan bellen naar het tempo-team 0800-nummer, zodat ze meteen worden geholpen en geïnformeerd.
Brandhome stippelde de strategie uit, bedacht het campagneconcept, zorgde voor de creatie en productie van alle media en hield de teugels van het mediaplan strak.
