BSUR op GroenLinks

09-03-2009 (09:46) - Bureaus

Kort geleden vond het GroenLinks Toekomstcongres plaats in Tilburg. Daar presenteerde de partij de nieuwe badge: 'Zin in de toekomst' aan haar achterban. BSUR was verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de huisstijl en badge. Voor de introductie van het nieuwe motto is speciale GroenLinks muziek geschreven door BSUR creatieven Hans van Nood en Remy Kurpershoek en gecomponeerd door Baas & Kessely. De muziekstijl verwoordt de waarden van GroenLinks, namelijk toekomstgericht en positief, en zal tijdens de volgende Tweede Kamer verkiezingen in 2010 een belangrijke rol spelen.


Reacties

Interessant is ook de eigen PR campagne van Groenlinks. Recent door Wilders voor kwakzalver uit te maken. Het feit dat Wilders zo enorm scoort is een teken aan de wand in politiek Nederland. (Groen)links faalt en biedt geen luisterend oor voor problemen (en onderbuik gevoelens) waar vele gewone burgers in NL mee kampen waardoor de PVV (partij met beperkt programma) alle kansen krijgt om de kiezer in te pakken. Lijsttrekkers praten niet alleen voor eigen parochie. Ze proberen ook elders zieltjes te winnen. Maar Halsema denkt waarschijnlijk dat bij kiezers met PVV profiel niets te halen valt. Zin in de toekomst? Die gaat jammerlijk aan haar neus voorbij als Halsema & haar politieke partners zich alleen maar toeleggen op eigen (groene) belangen en niets doen me de signalen uit de samenleving. Voldoende kansen voor BSUR om Groenlinks ook op PR front adviezen te geven.
E. Vos @ 09-03-2009 10:59 uur

Media

Marketing

Economisch