LBi Lost Boys maakt Virtual Trophy Heineken
09-02-2011 (09:29) - Bureaus
De komende dagen kun je als Heineken fan met een iPhone op zoek gaan naar Virtual Trophies. Zo maak je kans om de UEFA Trophy van Zwitserland naar Maleisië te escorteren. En voor deze campagne maakte LBi Lost Boys gebruik van de Repudo technologie.
Met Repudo wordt het mogelijk om een bericht, een foto of een video voor iemand achter te laten op een fysieke locatie. Om het item -de Repudo- je eigen te maken moet je daadwerkelijk naar de specifieke locatie gaan om de virtuele Repudo op te pakken. Heb je een Repudo opgepakt? Dan verdwijnt 'ie van de kaart en draag je ‘m mee in je telefoon. Vervolgens kun je deze Repudo houden of weer ergens anders 'droppen'.
Via de Heineken Facebook-page kunnen Heineken fans met deze nieuwe technologie aan de slag gaan door de applicatie op hun mobiele telefoon te downloaden en op zoek te gaan naar Heineken virtual Trophies. Over heel de wereld kun je ze vinden: zo vind je ze in Artis, op Texel, op de Eiffeltoren en zelfs in hartje Buenos Aires. Met zo’n virtual trophy maak je kans om samen met je twee beste vrienden bij de UEFA Champions League Trophy Tour te zijn. Je kunt nog tot donderdag 10 februari op zoek gaan naar virtual trophies.
