N=5 en CBS zetten R’dam op weegschaal

13-03-2009 (09:53) - Bureaus

Wie niet op een weegschaal wil staan, kan de komende weken in een bushokje op het Weena in Rotterdam terecht. Daar staat vandaag een bushokje, waarin je jezelf kunt wegen. Wie op het bankje gaat zitten, ziet zijn gewicht op de ingebouwde weegschaal in de abri verschijnen. Het getoonde gewicht staat gelijk aan het aantal euro’s korting bij Fitness First. N=5 heeft deze opvallende campagne voor deze sportketen bedacht. CBS Outdoor is de eerste buitenreclame-exploitant die een dergelijk concept mogelijk maakt.

Fitness First maakt Rotterdammers met deze campagne attent op hun gewicht. Met de zomer voor de deur is het een goed moment hieraan te werken. Op de buitenkant van de abri staat: ‘Weeg jezelf in dit bushokje. Je gewicht is je korting in euro’s.’ Op de binnenkant verschijnt dankzij het mechanisme dat CBS Outdoor in het bushokje heeft verwerkt, het aantal kilo’s dat je weegt. Team Impact heeft dit verwezenlijkt.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch