Rexona kiest voor Winkelman Van Hessen
08-03-2011 (09:26) - Bureaus
Rexona, ’s werelds meest verkochte deodorantmerk en onderdeel van Unilever, heeft besloten haar PR onder te brengen bij communicatieadviesbureau Winkelman Van Hessen, voor zowel haar mannen- als vrouwencategorie. De komende tijd zal het bureau met diverse activiteiten de campagnes voor beide onderdelen ondersteunen.
Jochem Hes, Brand Manager Rexona Personal Care: ‘2011 wordt een belangrijk jaar voor Rexona. Zo gaan we met Rexona for Men ons partnership met de KNVB nog verder uitbouwen. Hetzelfde geldt voor de samenwerking die we voor Rexona for Women aangaan met NOC*NSF. Daarnaast zullen er diverse vernieuwingen en toevoegingen aan het assortiment plaatsvinden. PR zal een belangrijke bijdrage moeten gaan leveren om ook in 2011 weer succesvol te zijn met Rexona. Wij hebben er alle vertrouwen in om dit succes samen met Winkelman Van Hessen te gaan realiseren.’