Total Identity naar de fysio

07-04-2009 (09:56) - Bureaus

In opdracht van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie heeft Total Identity, na de ontwikkeling en creatie van het merk de Fysiotherapeut (één gezicht voor de hele beroepsgroep), een abricampagne ontwikkeld om het nieuwe gezicht en de aanwezigheid van de beroepsgroep kenbaar te maken.

De landelijke abricampagne is gekoppeld aan een interne campagne richting 20 duizend  fysiotherapeuten, om de fysiotherapeut aan te zetten de signingborden te gebruiken. Daarmee verbinden de beroepsbeoefenaren zich aan het merk en wordt de zichtbaarheid van hun praktijken vergroot.

DOELSTELLING:
Introduceren en zichtbaar maken van het nieuwe dienstenmerk de Fysiotherapeut
MEDIA: Outdoor: abricampagne; richting leden: flyer en e-mailcampagne
OPDRACHTGEVER: Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie
BUREAU: Total Identity
STRATEGIE: Dennis Glijn
CREATIE: Guido van Breda en Marcel Jiskoot (Jongens van de Wit)
ACCOUNT: Bert de Wit, Guus Witteveen
KLANT: Rian Veldhuizen, Saskia Bon, Danielle Oudenes


Media

Marketing

Economisch