Total Identity ontwikkelt Verder

20-04-2009 (09:40) - Bureaus

In opdracht van de vereniging van Familierecht Advocaten en Scheidingsmediators (vFAS) heeft Total Identity een nieuw tijdschrift ontwikkeld om alle veranderingen in relaties, zoals echtscheiding, te belichten en bespreekbaar te maken. De volledige titel luidt: 'Verder - Als je relatie verandert'

Verder is een informatief, op de consument gericht magazine. Het eerste nummer is gratis verspreid via de vFAS-leden in een oplage van 38.500 exemplaren. De verschijningsfrequentie is driemaal per jaar. Het blad is gratis te bestellen via www.verder-online.nl.
 
DOELSTELLING: Belichten en bespreekbaar maken van de aspecten rond echtscheiding
MEDIA: Tijdschrift, internet
OPDRACHTGEVER: vereniging van Familierecht Advocaten en Scheidingsmediators (vFAS)
BUREAU: Total Identity
STRATEGIE: Frank Kessel
CREATIE: Julius van der Woude, Gabrielle Lutz, Ilona Nieboer
ACCOUNT: Etienne Wolfs
KLANT: Anke Mulder, Paul de Gier, Koert Boshouwers, Sabine van Gestel

 


Media

Marketing

Economisch