3FM lanceert serie pop-up concerten
09-02-2012 (08:38) - Campagnes
Tim Knol trapte afgelopen vrijdag de eerste Serious Gig af met een pop-up concert op de Amsterdamse wallen. 3FM voert de Serious Gigs, een serie pop-up concerten door 3FM artiesten, op om fans, luisteraars en artiesten op spontane wijze bij elkaar te brengen en het typische 3FM gevoel te laten beleven.
3FM heeft haar campagnes vanaf januari 2012 ondergebracht bij ACHTUNG! De pay-off Serious Radio blijft gehandhaafd; voor de imago- en actiecampagnes (onder andere de 3FM Awards) bedacht ACHTUNG! het thema 'Get Serious', om luisteraars dichter bij de verschillende activiteiten van 3FM op radio, evenementen en online te betrekken. De pop-up concerten zijn onderdeel van de nieuwe Get Serious campagne. De komende weken worden de artiesten, locaties en tijdstippen van nieuwe gigs middels hints op radio en online (onder andere Facebook) aangekondigd. Van het eerste concert door Tim Knol werd een commercial gemaakt die vanaf komende vrijdag op televisie te zien is.
