ABN AMRO in 3D onder CONTROL€
09-10-2012 (00:00) - Campagnes
Om haar Jongerengroeirekening onder de aandacht te brengen gaat ABN AMRO deze week van start met CONTROL€. In deze 3D-experience ontmoet BNN-presentator Valerio Zeno onder andere RvB-voorzitter Gerrit Zalm.
Als je naar de middelbare school gaat, wil je zelf controle hebben over jouw geld. Terwijl ouders veelal nog niet direct alle bevoegdheden over willen dragen. Daarom laat Valerio je via vier unieke 3D-games bewijzen aan je ouders dat jij klaar bent voor ‘the next level’. Zeer speciale gasten laten je de voordelen én verantwoordelijkheden van een eigen bankrekening ervaren. Speel je de hele game uit dan maak je kans op € 450,- kleedgeld.
De campagne is geheel in 3D ontwikkeld. In de ABN AMRO kantoren, op middelbare scholen en via DM’s worden volop (branded) 3D-brillen verspreid en wordt de campagne ondersteund met 3D online
advertising en 3D POS-materiaal.
Strategie en concept: Van Wanten Etcetera & Red Urban Amsterdam
Productie: MediaMonks
