Absolut mixt diversiteit
We Are Social komt met een nieuwe campagne in Nederland en België voor Absolut vodka, die hun “Born to Mix” leus tot leven brengt met 'Mixhibitions' en een videoserie.
Het concept laat zien dat alle soorten mixers, van cocktailmixers tot creatieven, een verandering kunnen maken.
Stijlen mixen
Voor de campagne liet We Are Social verschillende creators samenkomen om hun stijlen te 'mixen'. Samen maakten zij twee experimentele kunstwerken. De werken die werden gecreëerd zijn geïnspireerd op Absolut cocktails. In België werd samengewerkt met 3D kunstenaar Loulou João, set designer Kénia Raphaël en drag performer Krietjur. Zij maakten een werk geïnspireerd op de Absolut Bloody Mary. In Nederland werkten kunstenaar AiRich, modeontwerper Yamuna Forzani en ballroomdanser Amber Vineyard samen geïnspireerd door de Absolut Passionstar Martini.
Absolut POV
We Are Social werkte samen met TableForTen, gespecialiseerd in branded events en met een focus op de queer gemeenschap in de Benelux, om de Mixhibitions te organiseren in nachtclubs. De beelden die hier werden gemaakt worden gebruikt in de content-campagne op sociale media kanalen Facebook, Instagram, Snapchat and Pinterest.
Ula? Karasu, Marketing Manager Benelux voor Absolut: “Born To Mix is more than just a new campaign platform for Absolut, it’s an exclamation of the brand’s POV in the world. We believe in a world where anything is possible if we overcome our differences. Using the personification of our cocktails as a metaphor for all the diverse identities that exist in this world, the Mixhibition activations in Antwerp and Amsterdam have shown the power of uniting our differences instead of leing them divide us.”