ADNIGHT ontwikkelt langste DOOH-uiting ooit
ADNIGHT heeft in samenwerking met Ocean Labs, creatief unit binnen Ocean, design- en productiepartner 51North een DOOH-activatie ontwikkeld waarmee liefhebbers alsnog kans maaken op een kaartje.
De official afterparty van ADNIGHT is elk jaar uitverkocht. Goed nieuws voor het event, maar minder voor de bezoekers die graag naar Paradiso willen komen op vrijdag 13 oktober. In de uiting, ontwikkeld door 51North, wordt gebruik gemaakt van een QR-code. De eerste 25 mensen die de code scannen ontvangen een kaartje waarmee ze toegang krijgen tot het main event, plus de officiële afterparty.
DOOH-uiting
Maar liefst twee uur lang duurt de eenmalige interactieve uiting, die midden op het Amsterdamse Leidseplein te zien zal zijn. Het is voor het eerst dat Ocean Outdoor zo lang een uiting op haar schermen laat zien.
Marc van Hamelen (Director Business Development, Ocean Outdoor): “Als out of home media owner zijn we altijd bezig hoe we het maximale uit een samenwerking kunnen halen. De afgelopen jaren hebben wij ADNIGHT ondersteund met bereik en dit jaar willen wij hier iets unieks aan toevoegen om impact te creëren. De langste DOOH-uiting ooit in combinatie met een relevante en makkelijk toepasbare oplossing.”
De activatie van ADNIGHT zal vrijdag 6 oktober tussen 17:30 en 19:30 uur te zien zijn op het Leidseplein in Amsterdam.