Albert Heijn breidt 'betaalbaarheid' verder uit

20-02-2023 (10:42) - Campagnes

Albert Heijn breidt het assortiment Prijsfavorieten verder uit, met 100 extra producten. De eigenmerkproducten zijn te herkennen aan het blauwe duimpje en worden in de schijnwerpers gezet met een nieuwe campagne. 

Nieuw zijn onder andere op ontbijtgebied AH Frisse Broodspread, AH Geroosterde Muesli Zaden en AH Oranje Marmelade. Ook voor persoonlijke verzorging zijn er Prijsfavorieten toegevoegd, waaronder babydoekjes en shampoo. De AH viscosedoekjes, de AH fleece stofdoek en AH vloeibare zeep zijn ook nieuw. 

Probeerkorting

Met een nieuwe campagne die vier weken loopt, krijgen klanten iedere week op drie Prijsfavorieten een 'probeerkorting' van 25%. Henk van Harn, directeur merchandising en sourcing bij Albert Heijn: "Wij vinden het bij Albert Heijn belangrijk dat klanten hun dagelijkse boodschappen voordelig kunnen blijven doen en wij willen ‘Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen'.